برگزاری کارگاه توانمند سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی ( تحلیل ابزارها، دفتر مدیریت کلاسی وپوشه کار)
به همت واحد پژوهش و فناوری پردیس فاطمة الزهرا (س) به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی، کارگاه توانمند سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی ( تحلیل ابزارها، دفتر مدیریت کلاسی وپوشه کار) برگزار گردید: کارگاه با شرکت 162 نفر از دانشجومعلمان و با ارائه دکتر ژیلا کاردان در روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402 از ساعت 10 الی 12 در سالن مطالعه پردیس برپا شد.
به همت واحد پژوهش و فناوری پردیس فاطمة الزهرا (س) به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی، کارگاه توانمند سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی ( تحلیل ابزارها، دفتر مدیریت کلاسی وپوشه کار) برگزار گردید:
کارگاه با شرکت 162 نفر از دانشجومعلمان و با ارائه دکتر ژیلا کاردان در روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402 از ساعت 10 الی 12 در محل
سالن مطالعه برگزار شد .
دکتر ژیلا کاردان در این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت ارزشیابی کیفی توصیفی در دوره ابتدایی، رویکردهای مختلف ارزشیابی و ساز و کارهای عملیاتی پیاده سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی در کلاس های درس پرداختند. درادامه اصلی ترین موضوع در ارزشیابی کیفی- توصیفی، تغییر نگرش نسبت به ارزشیابی به عنوان یادگیری مورد بحث و بررسی قرارگرفت و ابزارهای ارزشیابی کیفی- توصیفی به همراه نمونه های عملی ابزارها، روش های ارائه بازخورد، روش تکمیل دفترمدیریت کلاسی و... به دانشجویان ارائه گردید.