پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز (خواهران)

برگزاری کارگاه توانمند سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی ( تحلیل ابزارها، دفتر مدیریت کلاسی وپوشه کار)

به همت واحد پژوهش و فناوری پردیس فاطمة الزهرا (س) به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی،  کارگاه توانمند سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی ( تحلیل ابزارها، دفتر مدیریت کلاسی وپوشه کار)  برگزار گردید:  کارگاه با شرکت 162 نفر از دانشجومعلمان و با ارائه دکتر ژیلا کاردان  در روز دوشنبه 22 آبان ماه  1402 از ساعت 10 الی 12 در سالن مطالعه پردیس برپا شد.

 به همت واحد پژوهش و فناوری پردیس فاطمة الزهرا (س) به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی،  کارگاه توانمند سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی ( تحلیل ابزارها، دفتر مدیریت کلاسی وپوشه کار)  برگزار گردید:

 کارگاه با شرکت 162 نفر از دانشجومعلمان و با ارائه دکتر ژیلا کاردان  در روز دوشنبه 22 آبان ماه  1402 از ساعت 10 الی 12 در محل

سالن مطالعه برگزار شد .

دکتر ژیلا کاردان در این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت ارزشیابی کیفی توصیفی در دوره ابتدایی، رویکردهای مختلف ارزشیابی و ساز و کارهای عملیاتی پیاده سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی در کلاس های درس پرداختند. درادامه اصلی ترین موضوع در ارزشیابی کیفی- توصیفی، تغییر نگرش نسبت به ارزشیابی به عنوان یادگیری مورد بحث و بررسی قرارگرفت و ابزارهای ارزشیابی کیفی- توصیفی به همراه نمونه های عملی ابزارها، روش های ارائه بازخورد، روش تکمیل دفترمدیریت کلاسی و... به دانشجویان ارائه گردید.