| 1. طراحی الگوی کیفی سازی آموزش های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان |
| 2. طراحی الگوی ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان |
| 3. نیازسنجی و اولویت بندی دوره های آموزشی کوتاه مدت مربوط به دانشجو معلمان و نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان |
| 4. مطالعه تطبیقی وضعیت کارورزی دانشجو معلمان در جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منتخب |
| 5. آسیب شناسی دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه اساتید، دانشجو معلمان و معلمان راهنما |
| 6. بررسی شیوه های ارتقای کیفیت آموزشی در دانشگاه فرهنگیان از نظر متخصصان، استادان و دانشجویان |
| 7. بررسی عوامل و یا موانع تحقق و اجرای قوانین مصوب مرتبط با ایثارگران(کارکنان) در دانشگاه فرهنگیان |
| 8. ارزیابی میزان رسیدگی به شکایات واصله به اداره رسیدگی و نقش این اداره در ارتقای کارآمدی دانشگاه فرهنگیان |
| 9. نیازسنجی آموزش های قبل، حین و بعد از جذب و بکارگیری نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان و ارائه پیشنهادها و راهکارهای لازم برای ارتقاء توانمندی نیروها |
| 10. بررسی عوامل ارتقاء تعهد سازمانی نیروی انسانی شاغل در دانشگاه فرهنگیان |
| 11. نیازسنجی دانشجو معلمان از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان |
| 12. پیمایش میزان گرایش و اختصاص وقت دانشجو معلمان به شبکه های اجتماعی |
| 13. بررسی تأثیر فعالیت های کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی بر تربیت اجتماعی دانشجو معلمان شاغل به تحصیل |
| 14. آسیب شناسی و ارائه ی راهکارهای توسعهفرهنگ همزیستی مسالمت آمیز در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان |
| 15. نیازسنجی فعالیت ها و دوره های آموزشی - ورزشی همگانی و قهرمانی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان |
| 16. بررسی تاثیر نیروی انسانی، مجموعهسازی، فضا و تجهیزات بر بهره وری کتابخانههای پردیسها و واحدهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان |
| 17. بررسی اثربخشی نشستهای علمی-تخصصی و همایش های دانشگاه فرهنگیان در ارتقای توان حرفه ای اعضای هیئت علمی و دانشجو معلمان دانشگاه |
| 18. بررسی میزان رضایت شغلی نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از نحوه ساماندهی اشتغال در مقاطع تحصیلی متفاوت با تخصص آنان و تاثیر آن بر عملکرد حرفه ای |
| 19. بررسی اثر بخشی عملکرد و رضایت نو معلمان فارغ التحصیل رشته های علوم پایه دانشگاه فرهنگیان در تدریس درس علوم تجربی متوسطه اول |
| 20. بررسی نقش رویکردهای نوین آموزشی بر سالم سازی، پویا سازی و شاداب سازی مراکز تربیت معلم |
| 21. بررسی و مقایسه عملکرد حرفه ای معلمان فارغ التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی |
| 22. مطالعه و بررسی میزان رضایت مندی و اثربخشی کیفیت برنامه های کانون های فرهنگی- اجتماعی، انجمن های علمی، تشکل های دانشجویی و نشریات دانشگاهی از دیدگاه دانشجو معلمان |