پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز (خواهران)

پیام تبریک رئیس پردیس فاطمه الزهرا به مناسبت سال نو و فرا رسیدن ماه میهمانی خدا

سرکار خانم دکتر صمدی رئیس پردیس فاطمه الزهرا آغاز سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را به اساتید محترم ، کارکنان گرامی و دانشجو معلمان عزیز پردیس فاطمه الزهرا خواهران دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی پردیس فاطمه الزهرا تبریز سرکار خانم دکتر صمدی رئیس پردیس فاطمه الزهرا آغاز سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را به اساتید محترم ، کارکنان گرامی و دانشجو معلمان عزیز پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تبریک گفتند ، متن تبریک رئیس پردیس فاطمه الزهرا تبریز به این شرح است .

     

                                                                       بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ هَذِهِ سَنَةٌ جَدِیدَةٌ وَ أَنْتَ مَلِکٌ قَدِیمٌ أَسْأَلُکَ خَیْرَهَا وَ خَیْرَ مَا فِیهَا وَ أَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّهَا وَ شَرِّ مَا فِیهَا وَ أَسْتَکْفِیکَ مَؤُنَتَهَا وَ شُغْلَهَا یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ.

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ‏

 

      عید نوروز و آغاز سال نو را خدمت ملت عزیز ایران، اساتید محترم ، همکاران بزرگوار و دانشجویان گرامی تبریک عرض می‏نمایم. امسال به حمدالله آغاز سال نو با حلول ماه مبارک رمضان، بهارقرآن کریم مصادف شده است. غالباً زمستان را در بیشتر اشعار و متون به سختی تشبیه می‏کنند. عید نوروز با پشت سر گذاشتن سختی‏ها و آغاز سرسبزیها و زیبایی‏ها نویدبخش شادی‏ها می‏باشد. درحقیقت عید نوروز معجزه بزرگ خلقت و تحول طبیعت را به رخ کشیده و این افتخار ایرانیان است. معجزه‏ای که با نو شدن طبیعت روح جدیدی در آن دمیده می‏شود.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله ‏العالی) امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نام‏گذاری کرده ‏اند. ما جامعه دانشگاهی پیمان می‏بندیم که تمام تلاش خود را در راستای به ثمر نشستن اهداف شعار سال 1402 متمرکز نمائیم.  

 درهمه پیشرفت‏های تکنولوژی به نوعی از طبیعت الهام گرفته شده است. ما انسانها نیز برای تکامل گوهر وجودی خود لازم است همگام و پا به پای طبیعت متحول شده و ارزش‏ها، فضیلت‏ها و زیبایی‏ها را جایگزین بدی‏ها و رذیلت‏های خود نمائیم.

البته برای ایجاد تحول در دنیای پرآشوب اکنون، تنها تغییرو تحول ما کافی نیست بلکه دنیا نیاز به یک منجی بزرگ دارد که تحول‏های وجودی انسان‏ها را تکمیل نموده و با نور خدائی ‏اش ضمیر دل‏های خاموش شده ما را روشن نماید. بله وجود پرآشوب ما فقط زمانی به آرامش خواهد رسید که منجی عالم رخ بنماید و پرده از زیبایی‏ها و فضیلت‏ها بگشاید.

ان‏شاءالله در سال جدید (1402) دست در دست هم خواهیم داد تا فضای دانشگاه را پر از عطر معنویت و اخلاق نموده و در سایه اخلاق خدائی، گام‏های بلندی در آموزش و پژوهش برداشته و پنجره‏ای امید و زیبایی، تلاش، تعامل و همدلی به روی هم بگشائیم.

ان‏شاءالله خداوند متعال در سال جدید برای ملت ایران وجامعه دانشگاهی ما خیر عنایت نماید و روح مطهر امام بزرگوارمان، ارواح طیبه ی شهدای عزیزمان را شاد نموده و به ما توفیق خدمت احسن برای کشور عزیزمان عنایت فرماید تا در برابر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، روح مطهرامام رحمه الله و شهدای عزیز شرمنده نباشیم.

 

                                                                           با احترام : صمدی  - رئیس پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان تبریز

 

 


نظرات کاربران