پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز (خواهران)

تقدیر از دکتر یاور احمدی در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سالن اجلاس سران

با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دیگر مدیران از دکتر یاور احمدی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی بعنوان برگزیده ادوار و برترین های سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سالن همایش های جمهوری اسلامی (اجلاس سران) تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دیگر مدیران از دکتر یاور احمدی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی بعنوان برگزیده ادوار و برترین های سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سالن همایش های جمهوری اسلامی (اجلاس سران) تقدیر شد.

دکتر محمد مخبر پیش از ظهر سه شنبه (۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱) در این مراسم که در سالن اجلاس سران برگزار شد با ابراز خرسندی از تقارن این مراسم با میلاد باسعادت امام زمان (عج) گفت: انتظار، اوج کمال خواهی برای بشریت است و این موضوع به دین اسلام و ادیان الهی منحصر نمی شود.
دکتر مخبر با بیان اینکه دولت سیزدهم از ابتدای آغاز به کار با مشکلات متعدد روبرو بود، تصریح کرد: اگر باور ما می توانیم و اعتقاد به امکانات و ظرفیت های کشور نبود و اگر رفتارهای سنجیده دولت وجود نداشت، قطعاً امروز با مسایل و مشکلات جدی تری روبرو می بودیم.
معاون اول رییس جمهور خطاب به دانشجویان و دانشگاهیان کشور گفت: شما سرمایه های بزرگی برای کشور هستید و هیچ سرمایه ای مهم تر و با ارزشتر از شما در کشور وجود ندارد چرا که با شما می توانیم هزاران ظرفیت مادی را در کشور ایجاد کنیم.

در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دانشجویان به عنوان سرمایه های مهم کشور یاد کرد و گفت: دانشجویان برتر ادوار گذشته امروز به اعضای هیات علمی در دانشگاه ها تبدیل شده اند.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت اساتید و دانشجویان به عنوان مهم ترین عوامل موثر در نظام آموزشی کشور، گفت: دانشجویان موفق کسانی هستند که دائماً به دنبال آموزش باشند و از دریای اطلاعات بهترین ها را برگزینند و به کار گیرند.

 

 


نظرات کاربران