پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز (خواهران)

توسط معاون نظارت وارزیابی دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت:

تقدیر از مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی

معاون نظارت وارزیابی دانشگاه فرهنگیان در حاشیه نشست تخصصی مسئولان ارزیابی سراسر کشور در تبریز و به مناسبت 27 اردیبهشت از سید امجدی مدیرحوزه ریاست وروابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی ،دکتر ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت سازمان مرکزی  در حاشیه نشست سراسری مسئولان نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه  در تبریز .و به مناسبت  بیست و هفتم اردیبهشت  روز ارتباطات و روابط عمومی، به همراه دکتر خدیوی رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی ، دکتر احمدی مدیرکل حوزه نظارت و ارزیابی و سایر مسئولان از سید پیمان  امجدی مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد
سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر از مسئولان روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان به پاس نقش ارزشمند و خدمات بی بدیل آن ها به جامعه فرهنگی کشور، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی  اظهار داشت: رسانه و ارتباطات از ابتدای تمدن بشری، در پیشبرد اهداف جوامع و پیشرفت آنها نقش منحصر بفردی ایفا کرده اند.

 

وی با تشبیه رسانه به تیغی دولبه، افزود: این تیغ دو لبه اگر کارکرد اصلی خود را داشته و در مدار صحیح خود بچرخد، قطعا به مثابه پلی مستحکم بین دانشگاه و مخاطبان تعامل و مفاهمه ایجاد می نماید. ایفای نقش میانجی بین دانشگاه و جامعه ذینفعان، یکی از وظایف اصلی مسئولان روابط عمومی است.
سرپرست معاونت نظارت با اشاره به اهمیت کارکرد رسانه و تلاش های شبانه روزی آنان، گفت: اهل رسانه این حرفه را عاشقانه پیشه کرده و دل مشغولی تمام لحظه ای آن ها، ارتباط و ارتباطات است. آنها نقش آینه اند برای  سیاست گذاران و مجریان خردمند؛ این خاصیت آینه بودن رسانه، جز با جمع آوری اطلاعات صحیح و دقیق و انعکاس صادقانه آنها، صداقت، شفافیت، حفظ حرمت افراد و انتقاد سازنده میسور نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: سیاستگزاران و مجریانی که نقش و اهمیت رسانه را به خوبی درک کرده باشد، با استفاده از آن، به اصلاح و توسعه خود و مجموعه تحت مدیریت می پردازد و به پشتوانه قدرت نفوذ آنها، یاورانی برای اتخاذ و یا اجرای تصمیم می یابد.  این موضوع مصداق این شاه بیت معروف است که آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آینه شکستن خطاست.
ابراهیمی با اشاره به آفت ها و حساسیت های رسانه ادامه داد: رسانه اگر در دام تبلیغات غیرمؤثر و هیاهوهای بی مقدار بیافتند و آلت دست تبلیغات و کاسبان خبر باشد نمی تواند اعتماد مخاطب را  به خود جلب نماید. از یک سو، ارتباط وثیق سیاست گذار با رسانه، از آن ابزاری چند وجهی و قدرتمند در اتخاذ تصمیم مطلوب و اجرای موثر آن می سازد و از سویی دیگر موجبات امیدافزایی و همراهی و همگرایی در بدنه جامعه را فراهم می سازد.
وی در پایان، ضمن تبریک به مسئولان پر تلاش حوزه رسانه به ویژه مسئولان روابط عمومی  دانشگاه فرهنگیان و  آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان،  اظهار امیدواری کرد: مسئولان محترم روابط عمومی ضمن  بهره برادری از جدیدترین ابزارهای هوشمند با اقدامات موثر  و اعتمادآفرین  و با ابتنا بر صداقت، زمینه برقراری ارتباط و تحکیم اعتماد متقابل بین مسئولان دانشگاه و مخاطبان آن در پهنه کشور عزیزمان را بیش از پیش فراهم نمایند و دایره تصمیم سازان را گسترده تر نموده و بر قدرت نفوذ تصمیمات مؤثر و خیرخواهانه که موجبات پیشرفت و سرآمدی دانشگاه را فراهم می سازند، بیافزایند.

در پایان با اهدا لوحی از خدمات سید امجدی در حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان  آذربایجان شرقی در سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان تبریز قدرداتی بعمل آمد


نظرات کاربران