پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز (خواهران)

پیام تبریک سرپرست دانشگاه فرهنگیان به مناسبت حماسه بیست ونهم اردیبهشت

 

با نام خدا

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

" جشن حماسی انتخابات دیروز، بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد."

                (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

هموطنان عزیز، اعضاء ارجمند خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان 

پیام انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی هم باید در بیرون فهم گردد و هم در درون شنیده شود. برای بیگانگان و راهبر معنوی آنان امریکا که رییس جمهورش اتفاقا در منطقه حضور دارد، علی القاعده پیام اقتدار ملی و دلبستگی به انقلاب باید به نیکویی فهم شده باشد. اینکه کوبیدن بر طبل تحریم انتخابات، صرفاً توانست احساسات گروه اندکی را برانگیزد و بخش عظیمی از ملت فکورانه حضور در صحنه تعیین سرنوشت را برگزیدند و آن را چنان پرخروش فریاد زدند که صدای طبل دشمنان را در خود منحل کرد و چه بسا هموطنان نظاره کننده و منفعل را نیز از تصمیم خود پشیمان کرده باشد. برای ملتی این چنین، دنیا باید حساب دیگری باز کند که البته حاکمان عاقل عالم می کنند. هر چه عقلا سهم و نقش بیشتری در حکومت ها داشته باشند، باید در انتظار آثار شکوهمند سیاسی و اقتصادی گسترده تری در سایه رخداد عظیم انتخابات برای مام میهن باشیم.

اما بنظر بنده پیامی که در درون باید شنیده شود این است که قاطبه ملت روایت اعتدال و اصلاحات را برای کشور و انقلاب مفید تر می دانند. این روایت نباید روایتی حاشیه ای و بی ریشه تلقی شود. عمق و گستردگی این برداشت از انقلاب که با عقلانیت و تدبیر همخوانی و ملازمت دارد بار دیگر در انتخاباتی با شکوه و دو قطبی خود را نشان داد و اکنون باید بیش از گذشته آن را به رسمیت شناخت و با آن همراهی کرد تا اراده اکثریت در مردم سالاری دینی محترم شمرده شود.

البته ما صرفنظر از گرایشات سیاسی، ایرانی و برادریم و فقط در سایه همدلی و تشریک مساعی می توانیم ایرانی سربلند بسازیم. همه ما ایران اسلامی را میراث گرانبهای امام شهیدان، شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز
می دانیم و این فصل مشترک است که آحاد ملت را به هم افزایی و وحدت بیش از پیش فرا می خواند تا میراث مشترکمان را هر چه سریع تر در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران به مرزهای آبادانی و سربلندی نزدیک سازیم.

این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، یار چهره در نقاب خاک کشیده او زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، ملت، دولت محترم و همه دلسوزان و دلباختگان عزت میهن باید تبریک و تهنیت گفت.

 

     علی برکت الله

       مهرمحمدی

خادم دانشگاه فرهنگیان

   30 اردیبهشت 96


نظرات کاربران