پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز (خواهران)

جلسه شورای اداری پردیس فاطمه الزهرا(س)

جلسه شورای اداری روز چهارشنبه مورخه 22/10/95 در سالن جلسه پردیس فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر باقری سرپرست پردیس ضمن عرض تسلیت ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی وهمچنین استاد بزرگوار دکتر علی شریعتمداری،  به بیان فعالیت کلیه همکاران که در راستای پیشبرد اهداف پردیس بود تشکر بعمل آورده و اذعان نمود برنامه و فعالیت های دانشگاه را با تدبیر بیشتر و روشنگرانه و شفافتر پیش ببریم و لزوم رعایت یکسری وظایف کلی همکاران را بطور خلاصه یادر آور شدند.

1-اهتمام به تکریم ارباب رجوع

2- رعایت اخلاق سازمانی و قانون گرایی در امور محوله

3-حضور مرتب در محل کار

4-بحث روابط درون سازمانی

5-ایجاد جو صمیمی در محیط کار و بحث الگو گیری از افراد موفق مجموعه و استفاده از تجارب آنان و...

 

ایشان در ادامه با تاسی از فرموده مقام معظم رهبری که به اقتدار علمی و علم اقتدار آفرین اشاره نمود و گفت: با تبیین الگوی عملی و کاربردی برای تحقق این فرمان با روحیه نوآوری و پژوهش بتوانیم بیش از بیش در این عرصه موفقتر ظاهر شویم.

در ادامه این جلسه معاونت توسعه و منابع خانم طالب زاده ضمن تشکر از مدیریت و کلیه همکاران رعایت نظم و پایبندی به رعایت قوانین در چهار چوب مقررات اداری و آیین نامه ها از همکاران خواستار شد و گفت: همه موظف هستیم تا در مسیر توسعه و بالندگی بر محور قانون حرکت کنیم.

در این جلسه دکتر اصغری کارشناس ارزیابی پردیس مطالبی در رابطه با وظایف این بخش و همچنین برگزاری دوره های مختلف مورد نیاز کارکنان و همکاری در حل مشکلات مطرح نموده و گزارشی از ارزیابی پردیس توسط دانشجویان را ارائه داد و  همچنین گزارش وضعیت استقرار و پایبندی به اجرای ارزیابی عملکرد کارکنان طبق نمودار، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه از خدمات صادقانه خانم سرداری کارشناس مسئول آموزشی پردیس به عنوان کارمند نمونه و موفق و به دلیل شخصیتی بارز و منظم وی تقدیر و تشکر بعمل آمد.


نظرات کاربران